2013. november 4., hétfő

Balcsi

Kicsit emlékezetből, de nem akartam kihagyni a Balatoni nyaralásunk leírását :)
Szépen hazakocsikáztunk éjjel Magyarországra, borzalmas idő volt, szakadt az eső, villámlott, kicsit féltem is, de nem volt semmi gáz a 9 óra alatt. A gyerekek is meglepően jól bírták. Este 8:30 körül indultunk, Emma reggel 6 körül ébredt, majd visszaaludt. Hédi csak akkor ébredt 2x, amikor megálltunk,de egy cumiban volt anyatej, azt megkapta, ivott sokat, és be is aludt szerencsére.
Otthon nagyon fura volt visszatérni a régi lakásba :) Kint minden sokkal nagyobb, még az ágyunk is (ezt nem is szeretem, jobb a kisebb). Bp-en megpróbáltunk sok-sok baráttal, ismerőssel, rokonnal találkozni :)
Utána pedig irány a Balcsi! Oda is jöttek le rokonok, barátok, mint minden évben :)  Nagyon jól sikerült, nem mindig volt jó idő, de tényleg jó volt...talán annyí, hogy egy 5 hónapossal (és egy 3 évessel) nem igazán lehet még élvezni a strandolást, mert hol szopi, hol pelenkacsere, hol bébiétel, hol altatás a szélsátorban, de nem volt gond. Annyi csak, hogy nekem ezt a 2-3 hetet azért ki kellett pihennem itthon :D Nem tudom, egy másfél és egy 4 évessel jobb lesz-e vagy nehezebb...majd kiderül, talán akkor már majd eljátszanak valamennyire egymással.
Hédit is megmártottuk a Balatonban, úgy tűnik, tetszett neki. (Előtte azért egy családi babaúszás keretében már megedzettük, és meglepően szereti a vizet még ilyen pici babaként is, úgyhogy majd fogunk vele járni rendszeresen is, mint Emmával.)
Felavattuk új, 6 személyes sátrunkat :) Szerintem nagyon szuper, főleg mert 2 hálófülkés, és egybe is lehet nyitni a 2 fülkét, ez azért jön még jól, mert Emma ugye szeret átvándorolni hozzánk éjjel, viszont nem ébresztettük fel, amikor mi is bebújtunk aludni, szóval nagyon praktikus, és nem kell nyomorogni.
Ismét ettünk egyet kedvenc éttermünkben Füreden a szokásos baráti társasággal (sajna a profiterol romlott volt, amit az egyik barátunk kisfia evett), így nem biztos, hogy megyünk oda többet..vagy legalábbis profiterolt tuti nem fogunk ott enni :)
Füreden felültünk a kisvonatra (nekem is akkora élmény volt valamiért, hogy szerintem minden évben csinálunk majd egy ilyet) :)
Aztán hazaút előtt pakolás, otthon kb 3-4 napig folyamatosan ment a mosógép, utána megint pakolás, és újra a szuper 9 órás út...
A gyerekek jól bírták, az autópályán kaptunk egy vendéget egy nagy fekete pók személyében. Sajnos belül volt, a szélvédőn, Norbi fejénél...szerencsére ő kevésbé volt megijedve, mint én..mindenesetre azért inkább megálltunk, mert már felém vándorolt, és lassan már Norbi ölében ültem :D Norbinak sikerült kipöckölnie, amikor megálltunk.
Otthon megint pakolás, most kipakolás...szerencsére jó ideig nem kell újra pakolni, majd csak ha végleg hazamegyünk :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése