2013. július 15., hétfő

Emma szulinap

Ezt is megéltük :) Emma 3 éves lett :) Az én pici nagylányom :) Hihetetlen, hogy megy az idő...
Sokat filóztam, hogy rendeljünk-e tortát valahonnan, vagy én csináljak (úgy, hogy nincs itt kint konyhai mérleg, sem habverő robotgép,ezek nélkül elég merész vállalkozás törtát sütni), de Norbival múltkor kihozattam a tortaformát, így belevágtam...
Tudni kell, hogy tavaly elszúrtam a díszítést, mert a rajzaim, és az Emma felirat elfolyt a nagy melegben, túl hamar tettem rá...
Idény sajnos ugyanígy elszúrtam a díszítést..bár javítottam, de attól még bosszantó volt. Egyszerű joghurttortát csináltam, vettünk hozzá áfonyát, meg szeder alakú gumicukrot..amit túl hamar tettem rá, így megolvadt, és csúnya barna tócsák alakultak ki a tortán :D Amit csak egy újabb réteg joghurttal tudtam eltűntetni :)
Ennyit a tortáról :) Vicces volt, mert Emma pont Nemo-t nézett, gyorsan meggyújtottuk a gyertyákat, és énekelve indultunk felé, de oda se bagózott, annyira nézte a filmet :D Norbi mondta,hogy még jó, hogy nem videóztuk le :D Aztán nagy nehezen odanézett, utána már örült :) Elfújta szépen a gyertyákat, ettünk is belőle, és utána jöttek az ajándékok :)
Egy szuper roller a Szász nagyszülőktől, egy gyurma-szett (ide nem hoztunk gyurmát), egy baba-hordozó, matricák, meg egy elektromos hercegnős fogkefe :D Na meg anya tekergetett neki hosszú lufiból virágot, és lepkét (köszönet a youtube gyorstalpalójának :D), és másnap készítettem neki egy kis arcfestést, és úgy mentünk a Mainzban lévő Tobolino játszóházba (az elnevezés a toben=tombolni szóból származik, jogosan :D).
Ami számomra nagyon jól meg volt csinálva, az egy óriás homokozó, úgy megcsinálva a dekor, mintha egy lakatlan sziget lenne :) Itt pont nem is volt senki, de Emma nem is homokozott, csak rohangált :) Aztán volt ugráló szőnyeg (ezeket Emma imásdja), aztán Norbival gokartoztak kicsit, meg voltak ilyen felfújt nemtudompontosanmik, ott is ugrálni, és csúszkálni lehetett, na meg volt óriás trambulin hevederrel :)
Szóval jó móka volt, de szerintem otthon pont a közelünkben az Elevenpark nagyobb és jobb is valamivel (de ott homokozó nincs).
A roller nagyon bejött Emmának (pedig titokban azt hittem, hogy majd ott fog állni a sarokban), de már egész jól hajtja.
Mellékelek pár képet is :)






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése