2013. július 5., péntek

Hedi papi

Hedi 4,5 honapos lett, annyi,mint Emma akkor,amikor elkezdtem nala a hozzataplalast (akik meg nincsenek benne a temaban, ez a babaknal a nem tejalapu etelek bevezeteset jelenti).
Arra nem emlekszem sajnos, hogy Emmanal sajat dontesbol kezdtem el, vagy a doki javaslatara,mert nem gyarapodott megfeleloen, mindenesetre Hedinel az egyemloseg elvere hagyatkozom,es nala is most kezdem el,nehogy valamelyik csajszim majd felnott fejjel felhanytorgassa,hogy bezzeg a masikkal elobb/kesobb kezdtem :D Ugyanezen ok miatt terveztem azt is,hogy Hedi is 11 honapos koraig fog kapni anyatejet,ha a termeszet is igy akarja :)
Szoval emlekezetes nap volt a mai,Hedi megkapta az elso kanal home made sargabarackpurejet. Izlett neki, nem vagott kepeket (Emma annak idejen az almatol meg meg is razta magat :D), es nem tolta ki a nyelvevel sem, ugyhogy az elso tapasztalat pozitiv,remeljuk igy is marad :)
Nem mertem almaval kezdeni, mert Hedi sajna atlagban 9 naponta kakil..mar elkezdtem irni a naptaramba is,hogy mikor van produktum, diszkret 'Hedi K' jelzessel,na nem mintha valaki a telom naptaraban kutatna,de azert megis :)
Ez a dolog elvileg anyatejes babaknal normalis jelenseg,van akinel napi tobb kaki is van (mint anno Emmanal),es van aki annyira szepen hasznositja minden cseppjet,hogy kakira mar nem is futja belole :) Hedi ez utobbi tabort erositi,ezert nem mertem almaval kezdeni,mert az inkabb fogos gyumolcs, ugyhogy jott a barack. De azonnali hatasa meg ennek sem volt,pedig mar idoszeru a csomagocska :)
Holnap mar nagyobb mennyiseget is kaphat,hat kivancsi leszek :) Mindenesetre ma nagyokat nyelt,amikor a kanalrol eszegettem le a pisztaciakremet :D
Ha a hozzataplalas nala is olyan jol fog menni, mint Emmanal,akkor tenyleg lehet utalni, hogy van ket jol evo,jol alvo kislanyom :))) Jo, azert vannak aprocskabb problemak neha,de ha este ki tudod magad aludni,es nem kell aggodnod,hogy ehenhal a gyerek,az mar kesz fonyeremeny :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése